changes

Kollade igenom lite bilder från precis när jag kom hit, den största förändringen måste ändå vara min garderob.

Här är en bild från när jag precis packat upp resväskan:


(vrid på skallen lite nu va)

Och så här ser min garerob ut just nu:


Jahaja oj de va ju lite skillnad.
Men om ni tänker då att innehållet på första bilden gjorde min resväska proppfull på vägen hit.
Tänk er då också att jag ska hem igen om 4 månader, med en resa till NY därimellan också.
Innehållet lär ökas en liten aning iallafall. Och man får ha 1 resväska. Kanske 2.

Och lägg till 3 jackor på det där också, därav en vinterjacka som tar upp en resväska bara den. Och en herrans massa andra saker som är utspridda i rummet.

Det är visserligen ett tag kvar, men jag behöver den här tiden för att lista ut en bra plan för att få med mig allt hem.

Nu ska jag sova. god natt


Kommentarer
Postat av: Emma

Skicka en låda!! Gör dock inte som jag gjorde från Australien, jag skickade lådan med BÅT istället för flyg. Det tog 4 månader innan den kom fram haha...

Postat av: Mohammed

Jag vill med till NY!!

2010-01-21 @ 22:39:43
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: Maja

Åker du med SAS eller Malaysian hem så är det i alla fall 2x23kg+10kg handbagage. När jag flyttade hem ifrån USA så skickade jag en massa saker med flat rate, gick toppen och kostar inte så mycket:)

2010-01-21 @ 23:10:53
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0