16 januari


Okej, gissa nu hur gammal denna brud är.

27? 33? 32? 37? 22? 19?

(Okej 19 kanske var lite väl sjysst, hennes yngsta dotter, och ni kan ju dra en vild chansning på vem det är, fyller faktiskt det om mindre än 2 veckor)


Nåja, iaf. idag fyller hon iallafall 50!

Ja, ni hörde rätt. F E M T I O.

Halvvägs till hundra.

Vet inte om det låter värst eller att hon hennes yngsta dotter snart är nitton. (jag undrar vem som har mest ålderskris, jag eller hon?)

 

Iallafall så fyllder världens bästa mami år idag, och just nu har de brakfest där hemma. Ville bara säga GRATTIS på födelsedagen, och vi ses om mindre än 4 månader!!:)

 

Match snart! Shoot around imorse gick bra, lite tungt när vi sprang dock, kändes att man inte ätit på ett par dagar. Och basket är ju ganska mycket springa.... Men det löser sig.. brukar ju inte vara så extremt bra med speltid ändå men om de nu blir nån så fixas det också med lite vilja.

Nu ska jag ta en nap! Puss o kram skumbanan o grattis än en gång mamsen!:)

p.s. börjar inte alla i min familj bli otroligt gamla? Emma fyllde 25 häromdan och nu mamma 50. vad kommer härnäst? Ylva 40? Pappa 80? ...... ja om det ska gå i den här takten så varför inte.

Själv så har jag stannat på 14. d.s.


Kommentarer
Postat av: mamma

2010-01-18 @ 12:12:27
Postat av: mamma

Gulle dig!!! Kram från din gamla mamma

2010-01-18 @ 12:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0