wednesday off

Nutrition-prov imorse, gick bra med tanke på att jag kom på att jag hade provet när jag var redo för sängen igår kväll.

Sen pilates, vi kör mycket för höftmusklerna och det är ju superbra eftersom jag och min höft inte har ett jättebra förflutet, och vi hamnar i bråk rätt ofta nu för tiden också. Hoppas att den bara är lite för svag, för då fixas det nu :)

Sen var engelskan inställd = wiiiie
Åt lunch osv..... Sen hade jag sånglektion, huvvaligen han ville verkligen få mig att ta höga toner. Vilket gick okej. Fanny, jag kanske kan klara av den svåra delen av from this moment nu, hahaha. Han är verkligen stenskön min musiklärare, garvar mig igenom lektionerna.

Sen gick jag o mötte upp cameron i hallen, vi körde lite inside-moves, och pratade mycket om hur det är bäst och spela :) jättebra var det. Sen kom big c (205, 150 kg) in i hallen och jag sa "play defense on me" ..... så jag fick riktigt bra inside-träning även om det var en smula svårt. Sen kom även JR (195 men kan hoppa typ 15 meter upp i luften) och jarrell (205 han med) och skulle spela också. Så nu är jag trött. Gymmade efteråt också :)

Måste börja skriva på engelska-uppsats ikväll. Är verkligen inte taggad.... men man måste ju.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen börja skriva lite. Pusshej


big big big c och lilla jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0