utgående

Jaha, helt plötsligt har jag fått förståelse för victoria silvstedt o gänget.

Jag skrev ett CV för jag ska börja söka sommarjobb. Jag skickade det till pappa och sa att han skulle läsa o se om de var bra och så.

Svaret jag fick var såhär

"Hej

Bra skrivet HanniPanni. Har gjort lite småjusteringar – kolla vad du tycker! Det enda roliga var att du beskrev dig som väldigt utgående som person. Antar du menar ”outgoing” d v s utåtriktad. Utgående, det är nog en som springer på krogen hela tiden!! Där ser man vad lite tid i USA kan göra!!! Hoppas det kommer mer av den varan, det kan ju bli ganska roligt!!"

känns inte jätteposititvt att jag glömmer mitt eget språk. Det är ändå bra att jag skriver bloggen - tänk vad som hade kunnat hända annars haha. Gud så hemskt.

Iaf, hade en lektion idag, human communication. Fick tillbaka våra prov. Han frågade oss vad vi trodde snittet låg på och vi sa väl 80% kanske? (100 är max och 70 är godkänt) .... och han svarade då nej, det är 65. Alltså under godkänt, böööh. Blev lite smått orolig men det visade sig sedan att jag var en av två i klassen som fick 100! enormt chockad eftersom jag knappt pluggat och inte ens visste jag vad skrev om, men det är ju inte direkt så att jag protesterar.

Igår kväll hängde jag med dawne och gabbi. Snackade med dawnes pojkvän på skype och han berättade en massa roliga historier när dawne gjort bort sig, jag skrattade så jag grät haha. Har träning om mindre än timme nu, pregame eftersom vi åker till Torrington och spelar match imorgon :) åker kring 11-tiden.

Jaja, nu ska jag gå och byta om. Puss och kram på er!:)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha Johanna jag förstår dig...du anar inte hur många svenska ord jag hittade på när jag skulle översätta min uppsats från italienska! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0