The nanny

Sitter och kollar på the nanny, får tillbaka minnen från sjuan när jag alltid kollade på det efter skolan :)

Ställde klockan på 08.20 istället för 07.20 imorse så jag kom mig inte iväg till nutrition eftersom den började kl8... bra jobbat johanna! Första klassen jag missade sen jag kom hit (förutom när vi haft bortamatcher då) så det är väl inte hela världen.

Träningen var kul idag igen :) Går bra för mig nu, det känns jättekul.
Efter träningen var det middag och sen gick jag och dawne till hallen för att kolla när några spelade vid open gym, sen gick vi några varv runt löpbanan, klättrade på klätterväggen och sen flummade vi runt med lite folk där. Mycket skratt hahaha.

Näejni, nu är det dags för sängen.
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0