sweet dreams of you

Jaha, var det kanske dags att blogga då?

Postade ett inlägg i typ... söndags men när det hängde sig och blev sidan kan inte visas blev jag irri och bestämde mig för att bojkotta bloggen ett tag.

 

Tänkte väl bara säga att jag lever (mamma hade vart lite orolig haha) och allt är bra och så. Inte nu så att jag har vart borta i en evighet men ja ;)

 

9e februari idag, mandy's födelsedag och lea opererade sitt knä idag! Gick ovh hälsade på henne efter träning och hon såg lite slut ut men det är ju bra att hon kunde opereras hyffsat snabbt i alla fall. :)

 

Träningen var väldigt kul, gick superbra faktiskt. Vi spelar alltid starting 5 mot bänken, alltid alltid samma lag på träning. Och idag vi alla matcher vi kunde vinna, hur coach än vred och vände på det :) Det visar ju att det inte är så stor skillnad på starters och bänken... :) Tror inte coach kommer att ändra på rutinerna direkt men det var kul i alla fall.

Ska somna tidigt ikväll, är trött. Kvällen till måndag sov jag bara 3 timmar. Det är aldrig någon hit, allra minst när man har lektion kl 8 på morgonen. Så trots mina 10 timmar inatt har jag lite att ta igen ;)

Men nu ska jag plocka lite i rummet och sen göra lite grejer jag måste ha gjort till imorn, t ex öva min sång (låten heter sometimes i feel like a motherless child. känns lite hemskt) och skicka iväg lite mail. Ett måste det!

Det känns förövrigt att jag bara har lite drygt 3 månader kvar här! helt knas ju, hur mycket jag än längtar efter sverige måste jag ju ta vara på tiden kvar här!:)

Men men, plocka var det. puss och kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0