sick sunday

Idris kom in och lånade mtt skype kring 12 idag.
Jag la mig på sängen för att vänta tills han skulle bli klar....

.....Vaknade nyss, 3½ timmar senare.

Är sjuk, igår morse när jag vaknade kände jag att ett rivjärn flyttat in i min hals. 6 timmar på en kall buss och kass sömn på det gjorde inte saken bättre. På uppvärmningen till matchen kände jag att jag ville dö en smula, men pavlina hade något superduper piller som gjorde det bättre. Vi förlorade med 3 dock :(
Kollade halva killarnas match och sen 6 timmar buss hem igen. Inte en resa jag hemskt gärna gör om igen.

Sen hängde jag lite med lite rodeo people. Sen sömn, vaknade alldeles för tidigt pga. hosta och kunde inte somna om. Skulle tippa på att min fina lilla nap kommer från det.

Har inte ont i halsen längre men är däremot extremt täppt i näsan och hostar. Väldigt passade dock att vi inte har träning varken idag eller imorgon, så man kan väl säga det är lite tur i oturen. IH, bara 4 dagar kvar till regionals nu. can't wait.

Nu ska jag gå och hänga lite med dawne. Puss och kram!

 


jag och dawne på bussen


är man inte charmig så säg


Sleepin' cameron


Dawne..... vi var övertrötta på bussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0