sen du var här

skrev ett extremt långt inlägg tidigare, med bild och allt. Men det försvann. Frustration.

Men men, ska försöka sammanfatta igår och idag, bara för att jag vet at ni vill veta (eller?):

- träning, lunch på perkins med mandy, lea och kendahl
- match, förlorade mot Casper efter att de sänkt 9 treor i första halvlek.... (men vi spelade ändå bra i andra, var rätt jämnt och de är rankade topp 10 i landet)
- Haft sophomore night där vi tackade av våra sophomores, sorgligt men fint. :)
- Sett när killarna förlorade med 3p efter en jättespännande match
- Ätit middag på perkins (ja, 2 ggr där på en dag) med dawne och hennes host parents.
- Tillbringat en halvtimme på vår homecoming dance...
- Lyckades med en otroligt smidig sak på dansen. Hade på mig en ring och jag och dawne stod och tryckte i ett hörn (typ) haha.... skulle iallafall stretcha och höll i min fot, fastande med ringen i skosnöret och drog ner mig själv på golvet när jag skulle ta ner benet. Förstörde ringen och började blöda på fingret. Det är jag det....

- Lämnade dansen och såg på film med dawne, lea och justin. Såg the knowing och jag dog av rädsla ett tag, dock var slutet extremt konstigt.

- Gick till dawne's rum och såg P.S. I love you. Har läst boken men aldrig sett filmen. Storlipade i över 2 timmar, utan avbrott (jag är seriös nu) .... Mina ögon var fortfarande svullna idag mitt på dagen.

- Sov på golvet i dawne och gabbi's rum.

- Vaknade, hängde med dawne och for senare med henne till vår favvo dollar store/walmart

- Vart och sett valentine's day på bio

- Sett Notting Hill, alltid världens bästa film (tätt följd av P.S. I love you numera), med dawne, gabbi och ben.

- Pysslat ihop saker som vi ska ge våra sophomores på tisdag, vår sista hemmamatch.





........... Och nu sitter jag och ser Sverige-Finland i OS!!!! Go sweden!!!
Imorgon börjar lektionerna igen. Känns inte väldigt kul med nutrition kl 8 imorn bitti.

Nu ska jag pyssla lite mera och skriva kort. Puss och kram




Denna bild har vi printat ut på walmart och ramat in till alla sophomores:)
Detta är efter Lakers matchen i Denver :) den är SÅ vårt lag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0