nackspärr

Imorse när jag vaknade kände jag bara AJ. kunde inte vrida skallen åt höger en millimeter.
Och inte blev det bättre av att dunka skalle med keidas skalle på träningen heller. smärta.

Så känner mig lite stelopererad nu men det är ju sånt som händer.
Vann iaf vår bump-game på träningen haha, det är som stress från trean. Sen har vi alltid straffkast-tävling o den som sätter sin sist måste köpa tuggummi till hela laget på matchdag.

Vi skjuter ju alltid 100 straffar i veckan också, utanför träningstid alltså. Den här veckan jag fick över 90! Har alltid vart kring 85 men nu fick jag 92! Då blev jag glad:) Hoppas bara de kan gå i på matcherna också.

Imorgon åker vi till Glendive  8.30, och spelar Dawson 5.30. Sen åker vi vidare till Miles City, sover där och spelar där på lördag. Vinner vi båda så vinner vi vår sub-region!!! så håll tummarna nu, superviktig helg! Vi kan fortfarande vinna om vi förlorar en, eftersom vi spelar Northwest hemma om ca 2 veckor men det vore ju skönt att vara obesegrade. Miles city kan bli svåra, vi vann med 10 på hemmaplan men igår vann de med 54 (!) poäng mot Williston som vi förlorade mot efter förlängning... men allt kan hända i basket.

Hade valentine dinner i kafeterian nyss. Folket som jobbar på skolan serverade oss mat med tända ljus, god mat och efterätt. Mums! Lite annorlunda från hur det är i vanliga fall haha.

Neee, nu ska jag gå och duscha varmt på min halvdöda nacke. Sen ska jag kolla tjejernas basket intramurals i hallen, kan bli jäkligt kul haha. Sen måste jag göra ett nutrition-quiz på internet och sen packa.

Tar med mig datorn till Glendive/Miles city så jag kan skriva på vårt nutritionprojekt, så det kan hända att jag uppdaterar därifrån. Annars hörs vi på söndag!:) Håll tummarna för oss nu i helgen!!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0