Mr. Generals

hello

sitter och dricker kaffe för att motverkan viljan att ta en nap. Får så svårt att sova på kvällarna om jag napar :/

Wellness på morgonen, har coach wicks och har har så himla mkt energi att jag blir trött bara av att titta på honom.

Igår kväll efter att vi vart på McDonald's, där vi skulle prata och signera affischer och bilder till barn, så avr det dags för Mr. Generals. Det är en skönhetstävling för killarna på skolan. Fyfaaaaaan vad jag garvade, det kom inte bara tårar utan jag grät helt och hållet. Vissa var så himla sjuka haha. Jordan (vår "ass. coach" som inte riktigt är vår ass. coach men ja) klädde ut sig till cheerleader och dansade. Rage vann i alla fall, det var kul men tyckte Kade skulle vinna :)

 

Det är homecoming week nu så det är massa kul som är igång. Ikväll är det knowledge ball eller nåtsånt, kanske inte lika kul haha. Får väl bli min pluggkväll eftersom vi har nutrition prov imorn bitti. Har även prov i human communication idag... jobbigt värre.

Förresten, igår när jag slog på tvn så är det första jag hör "Chaaarlotte Kallaa" jag ba vaaaaa... så ser jag henne vinna os-guld!! Och sen en stund senare hör jag en man skrika på er välkänt språk, då är det Hellner's tränare som springer o skriker på svenska så jag hör, haha. jättecoolt. De amerikanska kommentatorerna hyllade Hellner till skyarna faktiskt, synd att han inte fick medalj dock. VÄLDIGT SYND, eftersom jag och pavlina tävlar om vilket land som kommer få flest medaljer (tjeckien vs. sverige) och lucas bauer som är från tjeckien kom typ en halv sekund för hellner och knep tredjeplatsen!!! jag var så arg haha. Så nu är det 2-1 till tjeckien. :( kom igen nu sverige!!

 

wellwell, tänkte lägga in lite bilder från i helgen när vi var i Montana och spelade. Och någon från Mr. Generals, men de bilderna blev inte så bra.

 

Om 3 månader är jag hemma! det ni! Men nu ska jag börja lägga in bilder, kolla på OS och sen plugga.
Kram!


Jordan i sin cheerleading-outfit. Han hade pom-poms också

alla snygga deltagare


killarna spelar mot Dawson


Cameron! Han är så bra, han är vår manager, ass. coach och allt på samma gång. Gör allt för oss haha:)


Kendahl och Mandy :)


Jag och Gabbi


killarna i halvtid....


Kade postar upp haha. Den enda vita killen i laget ;)


Man ser inte så bra men JR dunkar, som vanligt haha. De på bänken blev lite crazy :)


JD and Jordan


I Miles City. De hade seriöst VÄRLDENS sämsta cheerleaders. Jag tror faktiskt att jag hade kunnat vara bättre haha :)

Sådär, det för vara allt för idag. tror världens längsta inlägg nyss har skapats ;)




Kommentarer
Postat av: Pa

Roligt med bilder!! Tror du till o med jag kunnat vara cheerleader?? Kram Pa

2010-02-16 @ 20:39:14
Postat av: Pa

Roligt med bildr! Kanske t o m jag skulle platsa i cheerleadinggänget!!! Kram pa

2010-02-16 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0