för dig

Fick en fin påminnelse om lars winnerbäcks låtar jag nötte för väldigt många år sedan.
För dig, stackars..... gud, vad mycket minnen låtar kan framkalla!

Är iallafall i miles city nu. Kom tillbaka från Dawson för ett litet tag sen, vi vann med 35!
Spelade horribelt dåligt i första halvlek, vi ledde med 3 efter 20 min. Men sen gjorde vi ett bra ryck och det slutade med 44-79. Själv spelade jag väl 5 min, 2 poäng (lay-up och blev foulad men missade straffkastet) och 2 fouls. Domarna här dömer seriöst jättekonstigt, varenda gång jag går för en retur så får jag foul. Jag hoppar upp i luften och behöver knappt nudda en annan tjej så blåser de foul. Men de är bara o bita ihop.

Imorgon spelar vi mot miless city, då har vi verkligen inte råd med en dålig första halvlek utan de är kamp i 40min. De är riktigt bra på hemmaplan men det borde inte spela SÅ stor roll. Håll verkligen tummarna där hemma, vinner vi så vinner vi vår sub-region vilket är mycket viktigt!!!:)

Nej, nu ska jag lyssna vidare på lars winnerbäck. :)
Puss å hej



det var på tiden fannsan och jag såg ut såhär som jag lyssnade på dehär låtarna. ;)

Kommentarer
Postat av: fanny

du glömde timglas!!!

2010-02-13 @ 12:07:06
Postat av: fanny

tack för den jättefina bilden förresten :P

2010-02-13 @ 12:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0