film festival

Haha.... idag var det dags för the annual film festival.
Skrattade så tårarna sprutade, igen... haha. jättekul var det.

Snackade med gabbi länge efter och nu är jag här i rummet :) Måste skriva lite till engelskan för har möte med vår lärare imorn, hade ingen lektion idag för det. Så hade bara nutrition-prov imorse, sen pilates och sen sånglektioner kl 2 innan träningen.

Pilates är förövrigt skitkul, och bra! Vi gör helt sjuka övningar ibland så man bara bryter ihop i skratt.

Har 4 matcher kvar av vanliga säsongen innan regionals och förhoppningsvis nationals. Hoppas verkligen att vi går dit men det är ju väldigt svårt... Vi (eller ja, inte jag, men laget förra året) gick ju dit förra året men hade ju en helt ofantligt bra spelare då som snittade ca 30poäng /match.

Men vi ska fan klara det:) Har haft riktigt bra träningar nu på sistone.

Iaf så spelar vi Gillette borta på fredag, ohhh prestige prestige!!! viktig match för vi är stora rivaler haha.
Sen Casper hemma på lördag, sen Northwest hemma på tisdag. Det är den superviktiga matchen!!!
Sen åker vi till Rock Spring helgen efter det och sen helgen efter det (tror jag) är det regionals!

Nej nu skriver jag för mycket igen. Ska skriva på engelskan istället.
Sjukt bra förresten att sverige vann idag! Men inte anja :( det va synd, men men. Vi leder iaf mot pavlina o tjeckien nu när björn ferry tog guld, hehe..

puss o kram!


jag idag innan film festival :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0