ej uppskattat

Här är några saker jag inte uppskattar:

- att försova sig
- att skriva engelska uppsats
- att ha typ en miljard saker att göra (inte roliga saker alltså)
- att inte torktumlaren torkar all tvätt
- att skriva på sin engelska uppsats jättejättesent på natten, när man har lektion kl 9 dagen därpå.
- att tänka "nu ska jag hoppa i säng" och inse att man har ett berg men halvblöt tvätt som behöver vikas och sorteras på sängen.
- att inse att ens sängkläder är i den halvblöta tvätthögen så man inte ens kan slänga ner skiten på golvet och ta itu med det imorgon.
- att behöva göra väldigt konstiga yoga-poser för ett skoljobb och att någon går in på en när man är i en väldigt speciell position
- att inse medans man klär in sängen i halvblöta sängkläder att man har lektion om 7 timmar
- att inse att om ett dygn har vi spelat vår sista match i the Bruce Hoffman Golden Dome
- att inse att jag glömt göra en läxa som skulle vart inne idag

......och imorgon bitti kan jag garantera er att det INTE är uppskattat att kliva upp.

Så där har ni min dag i stora drag. Den har ju inte bara varit dålig dock. Hade en trevlig middag och sen spelade jag och idris lite biljard och pingis. helt otroligt vad dålig jag är, men det gör ingenting, det är ju basket jag satsar på som tur är. Har även pysslat klart mina kort och grejer till våra sophomores som vi ska ge imorgon. Men annat än det har dagen varit rätt hopplös.

Och den största frågan av alla är ju nu, varför jag sitter här och bloggar om skiten istället för att skynda på och hoppa i säng. Jag hatar verkligen att bädda sängar haha.

Men a man's gotta do what a man's gotta do. god natt och håll tummarna för att jag tar mig upp imorgon. Och att det blir en bättre dag ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0