early morning, shine like a star

Sitter här nydyschad efter träning.
Tänker "shit jag missade middagen"

Inser att klockan är 9 på morgonen.
Så van är jag vid att ha träning på eftermiddagen...

Hade iaf träning 06.30. När klockan ringde trodde jag att det var ett skämt.
Men det var det ju inte. Gick iaf bra :)

Fick en film av coach som jag ska skicka iväg till svezia senare idag, så kollade den ett tag o nyss pratade jag med papi. Har en lektion idag, ska lämna in min engelska uppsats.. börjar om lite mer än en timma. Detta kommer bli en lång dag ;)

Imorgon åker vi iaf iväg till Rock Springs 06.30.. låååång bussresa. Sen spelar vi kl 3, kollar killarnas match o sen hem igen :)

Det var någonting jag skulle säga men kommer verkligen inte ihåg, så nu fick ni läsa det tråkiga hehe.
Fick förresten Radell's julkort igår, tack så mycket!!! Gillade bilden och framför allt eriks berättelse. Han borde bli författare ;)

Puss och kram!



killarnas lag (heheh gillar rumpsvetten på idris)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0