Chris Paul

Gråter lite mer än en skvätt varje gång jag ser det här youtube-klippet. Så himla fint.




Väldigt värt att se! Och om ni redan sett, se igen.

Sitter och kollar på Spurs-Nuggets.
Min man spelar alltså. Melo...... åh. bli min

snart ska jag göra nutrition-quiz och sen packa. Kanske börjar med något av det nu när det är halvtid i matchen :) Har fortfarande enorm smärta i nacken men vi får hoppas att det blir bättre till imorgon.

Längtar förresten till hockey-OS börjar, jag, pavlina (tjeckien) och randy (USA) har slagit vad om vilka som kommer vinna. Så heja sverige nu!!! jag och randy slog även vad om curling. Vet inte riktigt om det var ett smart drag av mig eller inte. Får se! Hoppas bara de visar alla matcher på tv här :)

Nu ska jag packa lite. hej svej

Kommentarer
Postat av: fanny

ja men sverige är ju svingrymma i curling! jag o gry ska följa det :D o det där klippet är typ det finaste jag har sett. i klass med christian the lion!! puss miss u

2010-02-12 @ 11:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0