AMAZING

Vi vann med 15, mycket bra och sista hemmamatchen. Sorgligt men kul att vi vann!

Men, varför jag är så himla exalterad. Det här är helt galet och det kom tårar i ögonen.

Om killarna vann med 14 poäng så skulle de vinna sin sub-region. Om de vann sin sub-region så får de ha deras regional tournament här i sheridan, vilket är väldigt stort och bra både för hemmaplan, hemmasupport och mycket pengar som kommer in. Så det var en mycket viktig match.

I alla fall. JR, som är lagets bästa spelare, var hemma på Bahamas där han kommer ifrån för ett par veckor sen för att hans pappa var sjuk, och idag precis innan matchen fick han samtalet att hans pappa hade gått bort idag :( Så innan hade han sagt att han skulle spela för sin pappa.

Matchen drog igång och de tog ledning snabbt och ledde med 20 nästan hela matchen, JR hade sitt livs match och gjorde lätt över 30 poäng. Iaf så kom northwest ikapp och med ca 2 sekunder kvar så leder vi med 12 och Jarrell har 1 on 1 straffkast (om han sätter första får han skjuta det andra, men om han missar får han inte det)... Iaf så missar han det första och alla tror att matchen är över. Men då, från ingenstans kommer JR flygandes högre än han någonsin hoppat och petar i bollen på retur så de vinner med 14 och få ha turneringen här!!!

Asså det var så jävla sjukt, hoppas ni fattade från min mest troligt kassa beskrivning. Men har typ aldrig vart såhär galen efter en match haha.

Och nu känns det inte så väldigt motiverande att skriva klart min engelska uppsats men jag måste väl. Lektion kl 8 imorn bitti......... åh.. Men det här gjorde iaf min vecka.

Nu ska jag väl börja skriva. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0