Alla ♥ Dag

Ja, alla hjärtans dag idag.
Dagen till ära har jag pluggat hela dagen :)

Gjorde klart vårt nutrition-projekt med mandy och jena.
vi skulle vara kreativa så vi gjorde hela matspälkningssystemet med modellera eller vad det nu heter.
Efteråt var jag dödshungrig och då hade jag tur att dawne hade lagat pasta och stek, och hade rester kvar så jag fick äta dem :)

Håller fortfarande på o kämpa med den individuella delen av projektet. Eller kämpar och kämpar, jag har väl haft paus i snart 2 timmar....

Sitter o kollar OS, inget kul men det är ju OS och då måste man kolla :)

Ska fixa klart projektet snart och sen sova. Måste presentera allt imorn bitti kl 8 så sömn kan ju behövas. Mandy skulle iaf plocka upp mig imorn bitti så vi kan starta dagen med starbucks och det lät inte helt fel.

Vet inte om jag skrev hur det gick i sista matchen i helgen heller. Vi förlorade i alla fall med 4p, väldigt surt. Men vi vann med 10 hemma mot dem så vi vinner i tie-break så om vi vinner hemma mot northwest om någon vecka så vinner vi vår sub-region. Så vi får verkligen hålla tummarna för att vi vinner då!!!:)

Imorgon är det skola och träning. Sen ska jag och Gabbi till McDonalds för de har öppnat ett nytt (surprise surprise!!! det 3e här nu, i en stad där det bor ca 20 000) och det är någon sorts invigning och de skulle ha nå folk från varje lag på skolan.

Men men, nu ska jag fixa klart allt här så jag kan gå och sova. Puss och kram på er!


Dawne och jag på high school-matcher vi var på, på min födelsedag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0