A change in me

Hallihallå,

är fortfarande helt tagen av gårdagen. Det var så sjukt, som om hans pappa satt där uppe och lyfte upp han så han flög över alla 2.10-killar och stoppade i bollen i korgen.

Startade dagen med nutrition, den klassen är som gjord för att tycka illa om. 8 på morgonen måndag och onsdag.
Sen en nap, sen pilates och sen var vår engelska inställd. Så då hade jag suttit uppe och kämpat med uppsatsen halva natten i onödan.. men men, det är ju gjort nu i alla fall.

Har sånglektion snart, fick välja en låt från boken och jag valde en från skönheten och odjuret, A change in me heter den och är rätt bra. Den enda som inte innehåller opera typ så valet var inte så svårt.


Träning senare. :) Imorgon har jag ledigt från både lektioner och träning vilket känt väldigt mysko, på en torsdag!

Nee nu ska jag öva lite mer text. Han har ju gett en låt på italiensa till mig i läxa också. Non lo diró col labbro heter den. Emma, vad betyder det? haha. har ingen aning. Måste bli bättre på italienskan nu när vi kommer få en sån där liten lenare i familjen, hehe.

Men men, öva var det. Puss å hej leverpastej

 



saknar mina systrar! Så mycket att jag till och med har den här bilden som bakgrundsbild på datorn, det ni ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha Johanna det betyder bokstavligen "jag ska inte säga det med läppen". Vad tusan är det för låt?



Saknar dig också!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0