5-0

Yes, nu har vi 5-0 i vår sub region!

Vann med 24 mot Little Big Horn. :) Jag fick spela ca 8 minuter, kanske något sorts rekord haha.
Gick sådär, är inte helt lätt att komma in när man är kall. Men jag hade iaf 2p o 3 returer haha. Och 2 missade straffkast, jag måste verkligen bli bättre på det men jag tränar och tränar på träning och på fritid men det är ändå aldrig samma som i matchsituation, jag blir nervös helt enkelt. (och ja vi har pressure free throws på träning så det är inte det, kanske det att pressen är större under match), och jag springer alltid för jag skjuter så det är inte att jag är trött heller)

Men men, vi vann och det är det viktigaste! Imorn har vi ledigt från träning men jag ska träna ändå. Cameron (vår manager som är verkligen helt superbra, han finns alltid och hjälper och och fixar ALLT) erbjöd sig att träna mig individuellt imorn så vi ska jobba på lite grejer imorn, kommer bli jättebra:) Han kommer alltid med bra kritik så man vet vad man borde jobba på. (Coach är ju så jävla överpositiv hela tiden så han är inte lika bra på den biten)

 

Iallafall, kom nyss ut ur duschen och ska lägga mig snart. Lektion 8 imorn bitti :/

Idag hade jag wellness på morgonen, lunchade med brett och clancy och sen prov i human communication. Faktiskt det svåraste jag haft sen jag kom hit men tror det gick helt okej ändå.

Ojoj, mycket text nu igen, sorry för det haha. Kan ni fatta att det redan är februari förresten? Det kan inte jag. Vi har bara 3½ veckor kvar av ordinarie säsong!!! Och sen är det bara någon månad (nästan 2 iofs) så är jag hemma. helt sinnessjukt vad tiden har gått fort på sistone.

Nej nu måste jag göra lite läxor. Måste rita nå streck i noterna i en sång för singing class. Fattar NOLL. drar bara lite streck här och där. Ibland önskar jag att jag lärde mig läsa noter för en sådär 15 år sedan.

neee, jag bara pratar på och på. ska gör det där nu. GEEEEEEEZ, kom på att jag har prov i nutrition imon bitti. BRA KOLL, johanna. så nu är det definitivt plugg som gäller.

puss o kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0