we're in heaven

Mina ben bar mig knappt idag när vi spelade.
Kan kanske bero på alla sprints vi hade, alla övningar vi gjorde på ni vet en sån där stege man gör fotarbete med och sen en härlig gymning på det.

 

Har även hunnit med att tvätta ikväll, tack och lov. Varför sparar man alltid det till sista sekund?

 

Åkte iväg på ännu en biltur med trevor idag, idag upp på ett berg med superfin utsikt. Jag trodde verkligen vi skulle bli mördade där uppe när det var kolsvart mitt ute i ingenstans, men jag sitter ju här nu och skriver så det gick fint.

 

Måste säga att wyoming är inte så pjåkigt faktiskt, jättefint ibland.

 

Nu ska jag sova, länge. Början inte förrän ett imorn :-) Det förtjänar jag efter många tidiga mornan och hårda träningar. Har gym kl 3 och vi spelar kl 5 imorn. Lovin it!

 

Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh jag har inte bilden av klänningen på datorn för jag rev ut den ur en tidning... Har försökt leta på internet men kan inte hitta den :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0