t.r.ö.t.t.

ja, vi hängde i boyd och trevors rum lite för länge igår.
med tanke på att jag hade gym med killarnas lag 06.30 imorse.

jo, jag har börjat gymma med killarna nu.
idris och jarrell skrattade och sa att jag skulle ge upp, NO WAY säger jag.

Körde ben igår och armar/axlar o bänk idag, och bål varje dag.
Så 4 ggr i veckan är det nu and i'm lovin it!

Well well cykelställ, jag ska väl försöka göra mig själv till människa igen och sen gå och äta lunch. Sen biblo för att gör lite research för min engelska uppsats. Har egentligen lektion nu. Men ja, här sitter jag. Oops.

 

Jag orkar inte stressa sönder mig för skolan den här sista månaden, det spelar ju ändå ingen roll. Alls. Så jag försöker bara ha så kul som möjligt! Vilket på sistone har resulterat i alldeles för lite sömn, men nu har jag bestämt att jag ska ändra på det.

 

Nu ska jag firra mig. Hej!

 


holyschmokes do i miss you???

33 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0