trött hannipanni

Jag måste bara få klaga lite nu.
Fan vad jag INTE gillar att kliva upp 05.45 när man somnat kring 2. Fan vad jag INTE gillar att benen/lederna i mina axlar är så slitna efter allt gymmande att jag knappt kan lyfta armarna. Gillar inte heller att jag sträckt insidan av låret, alternativt extrem träningsvärk. Gillar inget av det. Vad jag INTE gillar att ha slut batteri på min ipod. Vad jag INTE gillar att min höft alltid ska bråka med mig. Jag gillar inte heller den där himla vulkanen. Jag gillar inte att jag har mycket skolarbete att göra.

MEN

Jag gillar att det är superfint väder nu, att gräset är grönt och man kan gå i shorts och t-shirt klockan sex på kvällen och inte ens vara lite kylig. Jag gillar även att jag fick en 2-timmars nap idag, och alla hårda träningar vi har med killarnas lag (även om de resulterar i smärta, så är det värt det), och alla scrimmages vi har med laget och med killarna. Jag gillar hur jag och trevor köpte glass från dairy queen och for upp i bergen igår. Jag gillar att jag kommer hem om 26 dagar. Jag gillar att jag har världens bästa familj och världens bästa vänner. Jag gillar att Gustav hjälpte mig mycket med ett skolarbete.

Så livet är fint, även fast jag inte kan röra mig och vill gå och lägga mig klockan åtta. Vilket är om en halvtimme, så det kommer ju inte att hända.

Tror jag ska börja rensa lite i rummet. Jag åker ju hem snart. Typ.

Om 2 veckor är mamma och pappa här! Helt otroligt, jag kan inte riktigt förstå det. Det kommer ju liksom bli en krock mellan två världar, men jag längtar helt otroligt mycket.

Om bara vindarna kan vända och europa inte behöver vara täckt med aska nåt mer vill säga.
Snälla alla, håll er tår och tummar att de kan komma hit!

Men det ser väl lite ljust ut?

Nu ska jag lyssna på lite pepp musik, ta en dusch och förhoppningsvis känner jag mig som en ny människa efteråt.

Förlåt för ett extremt långt inlägg, men jag kände för att skriva för en gångs skull.
Puss hej!

 


Snart kommer ni få se det högra nyllet i luleå igen! yey!

Och om ni åker till prag kommer ni få se det vänstra. Det ska jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0