the last song

Why do I have to be so emotional???

Seriöst. Jag förstörde säkert filmen för många människor. Men jag kan inte hjälpa det. Jag var ju tvungen att få luft, och när jag börjar grina så finns det inget stopp. Det var är jättefin film förövrigt, bara det att jag hulkade/kippade efter luft halva filmen.

Men. J ä t t e f i n film!

Innan det käkade vi kinsesisk buffé. Jag tror inte ni förstår hur mycket mat jag åt. Helt abnormt mycket. Och igår efter vi ätit på Sanford's trodde jag själv att jag var gravid i ca 8e månaden. Jag gick omkring på walmart i ett ganska tight linne och tänkte "Ha! Alla här tror nu att jag är gravid, vad kul!!!!!!" Så jag gick typ och spände ut magen extra mycket.

Jag försöker ju äta nyttigt men om jag fortsätter såhär kommer ni nog få hem en Johanna på 150 kilo.

(jag kommer alltså inte låta det fortsätta såhär)
(jag tränar ju faktiskt också varje dag)

Imorgon är min första lektion klockan ett och det gillar vi verkligen. Jag och Gabbi ska ut och springa innan dess, det behövs ju som sagt. Att spela idag var kul förutom att jag hade en sån dag när ingenting gick i, frustrerande. Men jag sköt lite mera efteråt och då gick det bättre så.

Nu ska jag sova. Skulle egentligen bara skriva om filmen men såklart hann jag ju klämma in mat, graviditet, skola, träning m.m......... jag är lite utav en expert på det här med att skriva alldeles för mycket för att folk ska orka läsa.

 

Men det är ju sånt som händer. Jag vet ju att jag i alla fall har två trogna läsare i min kära mamma och min kära pappa. ♥

Men sömn var det som stod på schemat nu ja. Är helt utmattad av allt grinande.
Puss på er



väldigt, väldigt sevärd. Ta med er näsdukar bara.
(egentligen var jag väl den enda i sällskapet, eller okej typ hela biosalongen, som grinade... men om ni har några känslor alls så rekomenderar jag näsdukar. starkt.)


update:

HAHA! ser nu på bilden att det står "from the author of The notebook AND a walk to remember"

!!!!!!!

That explains A LOT!

Den tjugonde gången jag såg A walk to remember fick jag röda utslag på händerna och hade svullna ögon i 3 dagar för att jag grinade så mycket. Så då kan ni ju tänka er hur det var den första gången.

Och the notebook ska vi ju inte ens tala om.

God natt.


Kommentarer
Postat av: fanny

jag också!! är en trogen läsare alltså

2010-04-05 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0