sjunga sjunga liten sång



Såhär nära kommer ni mitt sånguppträdande igår. En bild.
Kjolen är Lea's, jag var extremt obekväm.

 

Jag var extremt obekväm i att stå och sjunga inför människor också.

Men jag gjorde det!

 

Nåväl, nu är det HELG! bara en vecka kvar av skolan, vilken är finals week. Men mest viktigt, mamma och pappa kommer! Kan inte fatta att de är här om 3 dagar om nu inte någon vulkan känner för att få utbrott.

 

Förresten. Ni vet att jag var ofantligt solbränd för 5 dagar sen efter ha spenderat dagen utomhus i 30 graders värme och sol?

Idag när jag vaknar och tittar ut. Vad ser jag då?

Jo. SNÖ.

 

Welcome to wyoming my dear friends.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah yeees! [email protected] väntar på att din sång ska trilla ner i inboxen :) bra tips mot myrorna förresten...ska testa med öl!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0