sjätte april 2010

Jaha så Duke vann igår, men oh så nära det var. grym match!
Ser tjejernas nu och Stanford leder!!! Uconn har ju inte förlorat en match på flera år, hoppas att det bryts ikväll!

Är lite trött. Vi spelade igår, gym imorse och sen spelade vi igen idag. Det går rätt bra, känns som att jag förbättrat mitt defense mycket vilket är väldigt skönt.

Om ni vill veta hur härlig min coach är så ska jag berätta för er. På ett junior college så får man bara ha 3 internationella spelare. Gabbi, som har vart en av våra bästa spelare i år, vår point guard som spelat 40 min/match och säkert snittat typ 20p oh 5ass är ju också internationell.... och nu så har vår coach redan signat 3 tjejer från lettland. Och han har tidigare sagt att han vill ha gabbi tillbaka och hon var ganska säker att hon ville stanna. Också signar han dessa tjejer utan att ens fråga henne.

Men men. Ska se vidare nu på matchen, duscha och sen hänga lite med cowboysen hade jag tänkt haha. 

 

Tjohej

 


Gabbi och jag... Kommer sakna henne nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0