rödluvan

Oh jag har blivit generad så mycket det senaste dygnet

- nu senast när jag hade sånglektion oh jag helt plötsligt ser att Brett (en rodeo-kille) sitter där utanför och kollar o lyssnar. Herregudars så nervös jag blev, någon lyssnade faktiskt! Blev liksom helt stum.

Sen har jag bara gjort bort mig allmänt i sann johanna-anda så rödfärgen har gått på högvarv i mitt ansikte.

Fick väl en sådär 4 timmar sömn inatt också vilket har påverkat mig på ett väldigt konstigt vis. Ena stunden garvar jag åt allt, och sen blir jag asarg för minsta lilla och nu är jag mest i stadiet att jag är så förbannat trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Jag hade gått o lagt mig i jättebra tid igår också ringer ty och undrar om jag ville hänga lite med dem och what the heck tänkte jag you only live once så jag hoppade upp och hängde lite med dem. De är galna, de där cowboysen. Men så himla roliga haha.

 

Funderar på en promenad men höften och jag är inte bästa vänner idag. Och vi spelar senare. Om 2 timmar.

Får ju se hur det går, gick rätt bra igår faktiskt. Hade förresten nutrition exam imorse som var överaskande enkel. Pjuh!

Nu ska jag gå, får se om det blir prommis eller inte. Vill jättegärna, men vet inte riktigt om orken finns.
Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0