rödluvan is back

Ja, rödfärgen har verkligen gått på högvarv i mitt ansikte den här veckan.

 

Först var det ju för att jag skämde ut mig.

Men så var det ju då lite soligt igår, och jag var ute mkt. Bland annat tog jag och dawne en cykeltur vilket var underbart. Sen spelade vi och då blir jag ju knallröd så jag tänkte inte mer på det. Sen lyssnade vi på en kille från Irak som pluggar på UW som berättade om kriget från Iraks sida liksom, vilket många här inte ens vet någonting om, så det var jätteintressant. Sen satt jag och pavi i hennes villa i säkert 3 timmar o bara pratade. och pratade. och pratade. Jag kände då att fasen vad mitt ansikte är varmt. Sen kom jag tillbaka till mitt rum och ser att det är KNALLrött. Solen måste ha tagit rätt bra alltså. Sen hängde jag lite med jarrell och sen sömn.

 

Nu sitter jag här och äter yoghurt med gaffel, i brist på skedar.

Nu måste jag gå och släppa in dawne. Adios amigos!


den dagen kommer jag ihåg att jag och empis var jättejättesolbrända... även om det kanske inte syns. Men så där kände jag mig igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0