off to sheridan, MT

Ja, imorgon bitti klockan 8 bär det av mot Sheridan, Montana.
6 timmars bilsresa uppskattas ju alltid. Verkligen.

Idag vaknade jag kring 9, hängde med Ty, Sam och Ben ett tag och kollade på en film om galna vikingar innan vi gick och åt lunch. Hade lektion där jag hade extremt mycket överskottsenergi och kände för att hoppa upp och ner på bord och stolar, men jag höll mig sansad.

Sen chillidill i rummet, sen gym och sen sköt jag väldigt länge i hallen. Love it.
Sen kom JR och vi satt och snackade i hallen i säkert en och en halv timme haha. Sen for vi till subway/walmart för jag missade middagen och nu siitter jag här.

Måste packa grejer för i helgen, vet inte vad jag ska ta med mig och min tvättkorg är smockfull så jag har inte så mycket att välja emellan.

Men men, kommer tillbaka på söndag så jag skriver väl då igen.

Ha en bra påsk allihopa, och mamma och pappa: en månad kvar!!! ♥

 

Glad påsk på er, saknar er allihopa. Puss och kram!




Vår roadtrip hem till Dawne i Oktober

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0