när det är något man bara är väldigt dålig på..

...då får man helt enkelt bara bjuda på sig själv och skratta.

Ja. vi hade volleyboll turnering idag. Ja, det gick som det brukar. Det vill säga inte alls.


Här försöker Dawne, som är världens snällaste människa och aldrig säger ett ont ord, förklara hur mina skills i volleyboll är.



heck yes i was excited!!!


våra motståndare andra matchen (ja, vi förlorade)

Micki har blivit brunett!!


Vårt lag!!!

Dawne = skitgrym

Gabbi = helt ok

Jag = skitkass

Nu ska jag gå och hänga med cameron i biblo och sen ska vi och gabbi åka iväg någonstans. Jag har cravings för en smoothie från taco bell så jag hoppas på det.

 

Förresten har vi vårt sånguppträdande om 3 dagar.

Ungefär såhär känner jag inför det: AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

nu; tvätt och fix.

Pusshej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0