lockdown

"ahh en mördare är lös på väg till campus"

skickade alla runt.
Det visar sig att nån kille har hotat att döda en kvinna och stjäla hennes bebis (!!!!) nere downtown och att han var påväg mot colleget så de sa typ att alla borde hålla sig inne. Haha, jättespännande och SÅÅÅ överdrivet haha.

Men ändå lite spännande!

Skola och scrimmage idag. Sen for jag och trevor iväg på en biltur till montana haha. Han visade mig ett ställe, det var superfint!!!! det var en sjö med klippor och det var bara superfint med solnedgång och allt, hade vart superromantiskt om vi nu hade vart kära haha.
Önskar att jag hade tagit med mig kameran!!

Sen har jag bara hängt med gabbi, cece, cam och trevor hela kvällen och följt dramat i lilla sheridan, sånt här händer inte så ofta serni.

Ska upp och gymma och 5 timmar och 45 minuter.
Jag måste verkligen bli bättre på den här sömngrejen.

Ska väl ta tag i det nu. Är dundertrött men jag vill verkligen ta vara på sista tiden här och umgås med alla, vem vet när eller ens om jag kommer träffa dem igen. Det känns lite trist att slösa tiden på något så tråkigt (om än rätt viktigt) som sömn....

men ja, ska catcha upp lite på det nu.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0