Casper 2010

Hemma nu igen.
Åkte ner med micki, pavi och andy..
checkade in på vårt hotellrum (5 pers och en hund i ett rum ftw) och sen kollade vi på rodeo!

Ty (mickis bfriend) blev avkickad sin tjur en sekund för tidigt men de var nog lugnt ändå.
Haha. Nu låtsades jag typ som att jag visste något om rodeo.
vilket är FALSKT, jag fattar ingenting. Men det är kul att titta på djuren.

Efter det hängde vi på hotellrummet och hade bara allmänt kul haha, blev rätt sent och idag var det mer rodeo och sen hem.

Väl här kom jarrell över ett litet tag, han läste min cosmo... igen.... man börjar ju undra hehe.

Nu ska jag nog gå och äta lite middag. Sen får vi se vad som händer.
Tjosvej


Pavi, jag och mickis hundvalp sky


Rodeo!


Jag och Andy


Micki och hennes Ty


Gaaaaaahhhh snackade med Ty (en annan Ty) på skype nyss och han sa att vår första draft (svenska?) på vår engelska uppsats ska vara inne måndag. HJÄLP. gotta go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0