broken-hearted girl



såhär ser en johanna ut som det senaste dygnet har:

- Tänkt. mycket.

- Ätit middag med det gamla paret, Betty och hennes man efter en hård eftermiddag

- Gymmat stenhårt
- Haft stafettlopp i uppblåsbara hinderbanor och slagit sönder både armbågar o knän

- Haft Last Bash Dance

- Sovit 2 timmar under en natt

- Haft community service 07.45-12.00 och rivit ett helt hus

- Haft flag football championship game ute i solen (vinst!)

- Haft en superlång cykeltur med dawne
- Bränt sönder både axlar och ansikte (nu snackar vi medelhavsvärme i mitten av sommaren)

- Ätit en glass och tagit en promenad i parken

Jag är nu slut. Funderar på att ta en nap men risken är att jag inte vaknar upp förrän imorgon. Och klockan är sju här. Fortfarande lyser solen, det har varit helt galet väder. Säkert 30 grader och sol.

För första gången idag är jag nu inomhus.
I torsdags hade vi Awards Ceremony, jag var helt uppklädd med högklackat och hela baletten.

så såg jag ut.

Och såhär bränd är jag. Och det är mycket värre än vad bilden visar. Mycket Värre.

(klicka om ni vill se helvetet)

Nu ska jag ta mig själv, mina brända axlar och knallröda kinder och göra någonting utav den nästa sista helgen här i sheridan. Helt sjukt att tänka så. Peace!


Kommentarer
Postat av: mamma

Solskyddfaktor??? Eller solhatt!

2010-04-25 @ 10:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0