Bilder

Här kommer lite bidler från helgen. Vi försökte fånga dawne's hästar men de ville verkligen inte utan sprang bara iväg.....Och det var egentligen inte alls så snöigt som det ser ut, det snöade över natten men försvann på dagen.

Men men, here we go:


hundarna i bilen


de satans hästarna... närmare än såhär kom vi inte innan de började springa iväg.


Dawne!


Dawnes hund Pepper


dawne och jag


Cooooolingen haha


det är så himla fint där de bor. På väg till Clay's hus

Dawne och hennes pojkvän Clay


Målar ägg!! I hennes farmors hus


Det där skulle vara något sorts 3D-ägg, men det funkade inte....


Jag gjorde ett ägg på svenska!


och ritade en fin kyckling


Alla ägg vi målade...

Så det var det. :) De hade även en supersöt katt (som älskade mig) som följde med oss i bilen när vi for och handlade. Det skulle morris ALDRIG göra, men jag älskar honom ändå haha. Saknar lilla murrelimorr.

 

Men nu ska jag gå, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0