yeyey

pengarna från nike är tillbaka på kontot! yey! lättnad.
dock får jag ju inte grejerna jag beställde..
Vilket iofs är bra att veta innan vi åker till Casper imorn! :)

Fick också veta att när vi åker till Colorado Springs på turnering i november (då vi ser nuggets-lakers:D) så kommer vi åka till en nike outlet... inte fel!

nu ikväll har jag inte gjort någonting alls. är så trött och ska upp tidigt imorn.
Vi åkte till walmart, jag skulle köpa vatten, hårspray, yoghurt och frukt. Skulle betala och såg att jag glömt visa-kortet i rummet.... weho. Men de löste sig ändå :)

Nej hörni, jag är skittrött. Klockan är nio på kvällen här. Det är typ nästan inte okej att gå och lägga sig nu men jag funderar seriöst.. tänk vad skönt att vakna upp helt utvilad imorn! Det är svinkallt i rummet här så jag ska sova i tjockiskläder.
Får se om jag går och lägger mig (blir mest troligt så) eller går över till founders... måste träffa idris så jag får tillbaka min kamera för jag behöver den imorn.... blöööö! trött johanna!

har återigen lyckats skriva långt inlägg om ingenting alls.. jag är expert på det så jag är ledsen ;)

men nu ska jag gå, saknar er alla där hemma. puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0