wednesday

hej hopp.
kunde inte sova igår... låg i flera timmar utan lycka. somnade väl någon gång efter 2?
oerhört jobbigt att kliva upp kl 8 imorse men men. Mötte Gabbi för frukost och sen hade jag lektion.
Är klar med den nu, har t.o.c snart och sen personal trainer..

Coach ringde nyss och sa att han ville ha mig och Aja på möte kring 2.45 idag... hjälp!!!
vad kan det vara om??? haha. Blev jättenervös.
Men det är nog ingen fara, jag har då inte gjort nånting fel vad jag kan minnas hahaha....

Åt frukost med pavlina också, jag älskar att snacka med gabbi och pavlina, vi har alltid så kul och vi tycker och tänker som lika. Det kanske är något med oss foreigners som alla andra kallar oss haha.

Nej nu ska jag gå till hallen för att kolla om gabbi är där, och om hon vet vad mötet ska handla om!!!
iiih. okej, puss å hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0