vball and potluck party

hej hopp!
Min kamera var i dawnes bil =) skönt skönt!!

Gick ner till dollar tree/walmart idag, sååå himla varmt ute!!!
30 grader varmt och stekande sol i mitten av september är man inte bortskämd med där hemma direkt.
love it:)

Sen satt jag i sek på vboll matchen som var jättetråkig och vi förlorade med 3-0 i set...

Vi missade middagen men precis då ringde våra host-parents och frågade om jag o gabbi ville följa med på potluck party (typ som knytkalas) med hela tjocka släkten och massa fler.. haha.

det var sååå himla kul!!! hahaha. Jag och gabbi garvade oss igenom hela kvällen, kom hem typ nyss :O
Det var 70-åriga gubbar som hade ett band och spelade en massa polska countrylåtar, typ. haha.
Vi dansade kyckling-dansen och Larry (pappa i min host family) försökte lära mig någon dans men jag var såå himla dålig. haha, det var iaf jättekul. Min host mum (kommer inte ihåg hennes namn, kanske kim?) tog en massa bilder med sin kamera när jag och gabbi dansade kycklingdansen och så, så de kommer senare. Men lägger in lite bilder från min kamera:)

jag utanför dollar tree, hahame in front of the baaand, haha

1. Jag utanför dollar tree idag på dagen

2. Jag framför bandet! haha

3. Ett par på potlucken som hade vart gifta i 67 år... det är ett tag det. så himla söta var dom!

 

1. Sarah, en av döttrarna i familjens bösta kompisar med världens sötaste bebis!

2. Gabbi leker med småbarn

3. Jag och bebisen!!! Jag blev kääär. (jag har en stoooor kärlek till bebisar som ni kanske vet, jag kunde inte slita blicken från den där under typ 4 timmar. jag. vill. ha. en. ni kan dock vara lugna mamma o pappa, inte än... tyvär..)

 

1. Våra host parents, Kim och Larry! hur snälla som helst!
2. Haylie, den äldsta dottern, och Larrys pappa :)

3. Katie, den yngsta dottern dansar med någon kille.. så söta

 



Gabbi och jag on stage med bandet!!:D hahaha.

Näää ni, nu blir det sängen snart. hörs imorn puss o kram!


Kommentarer
Postat av: F

host mum var typ lite lik nina på den där bilden :P haha

2009-09-20 @ 14:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0