update

Jag och Aja kom till Coach McCarthys kontor lite lagomt nervösa och han sa att vi skulle göra "a little trip and its gonna be soo much fun!!!" (allt vi gör är sooooooooooooo fun enligt coach så vi reagerar som inte så mkt på det haha)

Iaf visade det sig att vi var de 2 utvalda i laget som skulle doping testas... Så vi for till sjukhuset och fick kissa i en kopp. Jag var inte dopad! det ni ;) haha. nej, var inte särskilt orolig direkt.. men man börjar ju få ångest ifall det är något otillåtet i ipren, alvedon eller något sånt haha.

fattar inte riktigt varför de valde mig och aja, är vi biffigast eller? (haha yeah right)
ähhh, det var ett äventyr iaf. men vi kom sent till hallen för att spela :(
Men vi hoppade in, hade de nya fotledsskydden.. de är assköna!! de är utan såna där plastskenor så det var rena himmelen för mig medan andra som aldrig haft något sånt tyckte de var huuur oskönt som helst! bra att vara härdad ibland.

Har study table i learning center om 25 min igen. Har ju som sagt 2 timmar per vecka vi måste vara där men det är bra, ska göra matteläxan (jättenkel som tur är) och sen försöka förstå mig på personal trainer UTAN att bli deprimerad. idag på lektionen kunde jag svaret på an fråga OCH jag sa det högt!!!!!!!!!!!! jippi!!! blev såå stolt haha.

Testet i Theory of Coaching gick bra, jag har ju hört att Coach McCarthys klasser är lätta men seriöst, ett jätteenkelt prov (det var liksom 2 sant eller falskt-frågor) PLUS att vi fick jobba ihop med någon annan OCH använda boken! Haha, typ lågstadiet all over again. Nä, men jag har ändå lärt mig jättemycket av den kursen så!
Boken är skriver av Morgan Wootten om är en jättebra high school-coach, så de är bra!

imorgon är det skola, fys med degan och sen ska vi spela. Dock är coach inte där imorn, han ska på nånting med sin gravida fru haha.

Jajaja.... nu så ska jag iväg och plugga snart. yeye! puss o kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0