tv-star

hejhopp

morgonen började med att spela in en tv-reklam.... var dock inte lika coolt som det låter? om det ens låter coolt? haha
Pavlina har iaf startat en International Club här på skolan så alla vi internationella studenter skulle säga en mening på vårt språk, när jag sitter där framför kameran får jag såklart världens skrattattacker.. ni vet sådär när man inte kan sluta? haha, blev några omtagningar om vi säger så. (går även under smeknamnet "giggly pants" nu)

Sen lämnade jag in personal trainer-läxan till Erin. Sen hade vi theory of coaching, fick tillbaka provet... 50/50 yee! eller... asså..... det var ju världens lättaste prov så jag skulle bli VÄLDIGT besviken om jag fick 49 så.

Sen lunch och nu sitter jag här. Har matte kl 2 och möte med coach kl 3. Sen sa pavlina att våra host-parents skulle komma till skolan idag så jag ska kanske träffa dem också. Sen vet jag inte vad som händer, kanske tränar lite :) Har ingen organiserad träning idag men lite gym o lite skott sitter ju aldrig fel.

Nu ska jag plugga lite. 2 timmar kvar till class...
Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0