tttttuesday

yoyoyo

de här dagarna är de värsta att ta sig upp på, och ändå börjar jag 10.30.
Hade interpersonal communication.. vi hade rollspel... alltså JAG. rollspel.
Det gick förvånansvärt bra. Men hujeeeeeedamig vad nervös jag var!!!!

Sen gick vi till maten, BAJSMAT! på riktigt, hade typ kunnat äta bajs istället.  kanske inte. men fy.
Har ätit lite nudlar nu här på rummet istället haha.

Iaf Omar, Ken och Big C skulle åka och köpa mat på subway (don't blame them) så jag och gabbi följde med och åkte till the post office och postade brev!

Så nu sitter jag här och har träning om 2 och en halv timme, sista fysen med Degan... :)
Ska fråga han om min rygg, har ju haft ont i nedre vänstra ryggen och de trodde han hade nåt o göra med höften. Men nu har jag värsta låsningen i övre ryggen också så hoppas han kan knäcka den!

Men nu ska jag gå, snackar med empis!! saknar den bruden!
puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0