thursday..... sooooooooooore!

Asså, jag har träningsvärk idag. Så lämnar vi det där. Inte tänka på det något mer nu.
För idag. Om en timme. Då har vi sprints på fotbollsplanen och i trappor. Och sen ska vi spela!!!:)

Jag är seriöst nervös för hur mina ben ska bära mig. Men kan man så vill man. (nästa fråga är ju såklart om man vill, men jag vill fan, tänk vilken bra form vi kommer vara i sen :D helt klar värt)

Det är ju dehär första veckorna som är jobbigast.
Coach är en sån coach som straffar ni vet, att om man slår ett felpass så får man springa, göra armhävningar eller whatever. Har aldrig haft en sån coach förut tror jag, så det ska bli spännande. Han frågade mig på mitt samtal om jag gillar coacher som skriker eller som är lugna, och jag vet faktiskt inte. Lite av båda antar jag?

Man vill ju inte att de ska få värsta psyk-utbrottet på en men inte heller bara låta misstag gå förbi om man gör några. (när man gör några)

Var på walle igår o köpte lite mat. Kom hit, finns ingen kastrull i köket.. öhh okej? kan man koka makaroner i mikron? Eller de kanske fanns en liten kastrull men ah, vi får se.

Fick våra träningsställ igår förresten, kan ta kort så ni får se sen. De är svart/vita och har mitt namn och nummer på ryggen!

 

Imorgon ska jag ringa till Degan, han är ju sjukgymmis så han ska stretcha ut min höft (freaka inte ur nu pappa, det är lugnt haha) har känt av den liiite och han sa att jag kunde komma så han eller någon annan där kunde stretcha och kanske "använda lite elektronik" ... vet inte riktigt vad det betyder men det blir säkert bra. eller nåt. Ingen fara alls med den annars, har bara känt lite när jag går efter träningar och ibland när vi kör nå konstiga övningar i fysen. Men annars är det prima ballerina.

Nu ska jag börja byta om, låt oss be att den här träningen går bra, haha. Men det ska den göra!:)
ha det bra där hemma, puss och kram

 


Kommentarer
Postat av: Pa

Man får väl ringa till Micke S i kalix och någon annan (vet inte vem) för att du tränar i nya skor, ska bli roligt att höra hur morgonträning i flip-flopsen går! Kram Pa

2009-09-25 @ 07:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0