sunday

Hejhopp
somnade 10 igår, vaknade 10 idag. 12 timmar sömn alltså, mycket skönt!!! inte ofta.
Hade lite ont i halsen innan jag somnade så det var nog bra. Känner mig fortfarande inte helt hundra men ändå bättre... jag och gabbi skulle gå till walmart och försöka hitta något till dawne som fyller år idag men det blåste så fruktansvärt så vi ska vänta tills micki och pav kommer tillbaka från billings så kan vi få skjuts haha =)

Vi gick iaf till gymmet istället... körde inte så hårt eftersom jag inte är helt frisk men fick lite gjort iaf. Ska spela ikväll så vi får hoppas de känns bättre då :)

Men men, har funderat litegrann över det här med julen. Vi har ju tid att komma hem, 2 veckor..
Men jag vet ärigt talat inte om det är värt att göra om den där flygresan 2 ggr för att vara hemma en vecka eller så, men ändå vill jag verkligen träffa alla igen!!
Det beror kanske på hur det blir med alla papper och så, det är ju så himla tjorvigt nu haha.
Gabbi, Pavlina och Idris ska inte hem över julen, men det känns så himla deppigt och fira jul med en familj man knappt känner men jag vet inte.. Ska nog ha samma värdfamilj som pavlina och gabbi så då blir det ju med dem isåfall, så det är ju lite positivt. Men jag saknar er alla där hemma så det skulle kännas väldigt bra att komma hem!!

Igår när vi var i Casper så for vi hem till Lea (hon kommer därifrån) för hon skulle hämta någon tv eller nåt sånt. Iaf när hon skulle säga hejdå började både jag o gabbi o gråta haha.... de flesta här har ju sin familj o sina kompisar hyffsat nära så de kan åka och hälsa på någon gång då och då.... det har ju inte riktigt vi.
en 24-timmars flygning så är vi hemma... yehooooo

Nej, nu ska jag se till att få bortgjort lite läxor.. kulkul

puss o kram!

 

saknar morris!!!!


Kommentarer
Postat av: F

KOM HEM!!!!!!!!!

2009-09-14 @ 09:08:04
Postat av: Lovis

håller med F, klart du ska komma heeem!

2009-09-14 @ 17:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0