someone is tired

Var ju som sagt lite trött efter gårdagens mördarträning. Idag var snäppet värre.

Började med fys med Degan i ca 45 min, det vanliga, alltså jobbigt! Sen for vi ut och sprang.. vi joggade i ett led och den som var sist sprintade förbi alla och kom först, och så fortsatte det... Gjorde det ett tag, och det var dagens sprints tänkte vi då.

Sen hade vi möte, fick våra nya skor!=) perfekt, jag testar ha dem när vi spelar tänkte jag då.
Vi gick ut i hallen, körde 2 varv runt planen passningar bara för att komma igång som vanligt. Sen slidade vi, och vi slidade mycket. Sen var det då dags för 20 min sprints! yehoo, kollade på sophomorsen och undrade om det var vanligt att vi körde sprints i 20 min efter att ha haft fys OCH redan sprungit sprints. Tydligen var så inte fallet, men fan så bra form vi kommer vara i! 20 min sprintsen var att vi var 3 pers som sprang allt vi hade och dribblade bollen över hela planen och gav bollen till nästa.. så det var typ jobba 8-10 sek, vila 16-20 så det var inte mördande men det var ju inte lätt direkt.

Det härligaste med dessa sprintsen var ju att jag hade mina nya fina skor på mig. Efter 2 min började jag känna lite i hälarna... aj då.... efter 5 minuter.... aj, jag har nog lite skavsår... med 12 minuter kvar så LED jag. hujja, feta blåsor på båda hälarna och jag kände inte riktigt för att hoppa av att byta skor så jag fick klara mig igenom det, vilket jag gjorde men AJ. blir flip-flops hela dagen imorn. Förutom när vi spelar då.

Nämnde jag att vi ska spela 06.45 imorn bitti? Nä, juste. men det ska vi. SEN är det vila resten av den dagen iaf!

Ikväll ska jag skriva ett philosophy-paper till Theory of Coaching. Men har redan kladdat det så ska bara renskriva. :)

 

sen ska jag s o v a . Men nu ska jag duscha först

Förresten var det spagetti och köttbullar till middag idag!!!!! tror ni jag var nå överlycklig??
Käkade typ 3 stora portioner hahaha. Man vet ju aldrig när man kommer få det igen.

Nää duschen var det. puss å hej från er trötta tjej


Kommentarer
Postat av: emma

aj aj inte bra att tràna med nya skor... haha och what?! spela 06.45?? galet :) stora kramar fràn storasyster!!!

2009-09-25 @ 15:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0