school dance

yesyes nu är det dags för första skoldansen!! hahaha......
får se hur det är...

hade fys med degan (jobbigt!!), sen spelade vi :) Man börjar känna sig i bättre form nu, försöker springa på snabba uppspel mycket och gnetar på inside haha.. Sen åt vi dawnes födelsedagstårta.. MUMS :D

Körde inget extra efteråt, hade bråttom innan middagen stängde. Men imorgon har vi ingen träning alls med laget så då blir det att springa/skjuta och gymma de muskler som inte är helt förstörda av träningsvärk haha..

Sen på lördag ska vi nog åka till Casper! Det är en lite större stad ungefär 2 timmar bort där det faktiskt finns lite shopping!! :) Ska försöka hitta ett par jeans, och det vore bra att veta hur det ligger till med nike-beställningen... Kommer jag få mina skor? För jag behöver verkligen ett par sneakers! Just nu går jag bara i flip-flops men det börjar ju blir lite kallare nu..

Nike-beställnings problemet är att jag skulle beställa grejer därifrån, men det stod att det var något fel med betalningen så köpet kunde inte gå igenom! Attans, tänkte jag, och testade en gång till.... men det funkade inte så jag gav upp o tänkte att jag skulle göra det en annan gång.... Men grejen är den att de har dragit pengarna från mitt konto, två gånger!! typ 3600 kr bara sådär!! men utan att få nåt bekräftelse mail eller något sånt att beställningen har gått igenom.... Om jag får grejerna skickar jag ju bara tillbaka den ena beställningen men jag vet ju inte om jag får dem eller inte... åh.... har mailat men inte fått något svar!

Aja, nu är det dags får skoldans! hahaha. puss å hej

Kommentarer
Postat av: ulfi

kort tack :D från dansen!!

2009-09-11 @ 06:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0