say what?

17.51 visar klockan på datorn.
Och här sitter jag hyffsat nyvaken med pyamas och totalt ofixad.

wait a minute...... den är 9.51 här, tack och lov.
Man blir förvirrad av den där alltså!

fick webcamen att funka igår på skype, det var kul att snacka (och se) pappa igen :D
så nu är det bara att ni fixar webcam om ni inte har någon.... och lägger till mig på skype... haha ;)

Neee, har lektion om 40 minuter. Det är 1h 20min-lektion, men det gör ingenting för det är med den roliga läraren :)

Sen, Mellan 12.30 och 13.45 underfär... plussa åtta timmar för eran tid så är jag på skype!! okej??:D
fanny? mamma o pappa? hehe

 

sen har jag matte kl två, sen träning kl 4, samma fys som i tisdags..... jag som fortfarande har SJUK träingsvärk.... kan inte öppna dörrar haha. Men det är bara bra :) vi skulle lägga till lite övningar och så, så det är inte exakt samma =) Känne rmig mkt piggare idag än igår. Var nog bra att jag vilade från att springa, utan vi spelade bara så skjöt jag lite efteråt. Kanske blir lite intervaller eller långdistans idag efter träningen. Beror på hur länge vi spelar haha..

Vi ska förresten fira Dawnes bday idag!!! hon fyller år på söndag och tydligen brukar coachs fru baka vääääääärldens godaste tårta, me like!! haha....

Neej hörrniii.. nu ska jag börja göra mig i ordning, hörs senare! kraam

här är dawne :)


Kommentarer
Postat av: Gustav

Verkar som att du har jävligt roligt där borta! Vad heter du på Skype?!:p

2009-09-10 @ 23:02:34
URL: http://gustaav.blogg.se/
Postat av: johanna

johanna.eriksson91 haha :D

2009-09-11 @ 02:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0