rummet- NU

jaha, det ser inte ut att vara såå stor skillnad på bilderna men tro mig det är det :)

men here we go!

 

sådärja! förlååååt om ni måste vrida på huvvena lite alltför många gånger men det är tjorvigt att vända och hålla på så.... haha. På första bilden kan ni se min fotovägg, lite bättre blev det vaa?
Sen har vi garden, som är stor och bra, skulle bara behöva lite mer hyllor. Galgarna är för barnkläder (jag köpte de endast för att de är rosa) så man kan inte hänga upp tröjor på dem för de faller bara av, men det var det värt. Vem orkar ha vanliga vita liksom? haha

Sen har vi ett av mina fyra (!) matchlinnen, # 44 är jag numera!!

sen har vi lite skrivbord och så, och sen mitt kylskåp (jag ville känna mig lite som i the cribs)

sen har vi lite mer skrivbord, under sängen (haha, intressant med tvättkorg och så, jag förstår)

och sist är Ajas del av rummet :) Hon visste ju inte direkt om att det skulle vara en fotosession här inne men ni ska veta att hon är den ordningssamma av oss, jag försöker verkligen VARJE dag hålla fint... men icke sa nicke, det måste vara något fel jag har! men nu så =)

 

Snackar med pappa på skype nu men får inte webkameran att funka!!! nåt snille som kan hjälpa?

Aja, måste gå nu, hoppas ni gillar att jag bombat er med inlägg haha... puss å kram!

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

rummet såg ju riktigt mysigt ut! vad har du för skypenamn förresten? tänkte lägga till dig så kan vi ju höras nån gång :)

2009-09-10 @ 10:22:51
Postat av: Emma

Okej kom på att man faktiskt kan söka på mailadressen...så jag har lagt till dig nu!

2009-09-10 @ 10:26:31
Postat av: F

har lagt till dig på skype btw :) och jag blir asrörd av din bakgrundsbild på datorn!!! saknar dig babyyy <3 <3 puss på dig

2009-09-10 @ 10:37:59
Postat av: bertis



Du ser ju ut att ha det fint och trivas! jag skulle vilja se en video när du skjuter med den där maskinen, höhö blev lite inponerad ;) pusssss <3

2009-09-10 @ 12:04:49
Postat av: empis

hihi jag ser lilla nallen där va? ;))) hihi! pusss <3 <3

2009-09-10 @ 14:35:36
URL: http://emmmeliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0