rummet - FÖRE

Okej, de här bilderna tog jag dagen efter jag kom hit = noll hemtrevligt at all!
Men tills vidare... (håller på o städa för fullt haha)

 

okej, jag vet att två av dem är snea.

men ni får helt enkelt vrida lite på huvudet :)

 

Ska bara bädda sängen och så, så får ni se hur det ser ut nu!:)

Ni måste typ få en chock när ni vaknar, typ 300 triljarder inlägg.... haha.... men det får ni leva med, jag har ju inte kunnat blogga på över en vecka ;) det går nog snart back to normal igen!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

men det var ju jättefint :D snabba dej å lägg in efter bilderna me så hinner jag se innan skolan!! wiho :) bra bloggande nu jojjo!

2009-09-10 @ 06:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0