please say you'll be waiting

sitter o lyssnar på tracy chapman - the promise. så himla bra låt!!!

Hade möte med coach, gick jättebra, han sa bara positiva saker så det var skönt haha :)
Efteråt kollade vi lite när killarna spelade 1-1, jag gick o köpte en powerade i en automat så kom coach och sa till mig och gabbi att vi skulle följa med han. Han visade oss ett ställe där det fanns fullt med powerade, vatten och en massa andra drycker och sa att vi fick ta hur mkt vi ville... men vi fick inte visa killarna ;) haha. superbra!

Sen iallafall så kom vår host family till hallen! SUPERTREVLIGA var dem!!:) Pavlina hade dem förra året så henne kände de ju redan, jag träffade mamman och de tre döttrarna, tror de var 8, 13 och 15 år. Verkligen supersnälla och lätta att snacka med och så! Så det blir nog jättebra, även fast jag inte vet hur det blir med julen så kommer de ändå bli bra med en familj man kan åka till ibland! De är värsta basketfamiljen så de är perfa :)

Sen gick vi iaf och åt, idag var den nyttiga maten så äcklig att jag var tvungen att slänga den, ja på riktigt. Fattar inte hur de lyckas. De var ris och kyckling men såklart stoppat något VÄLDIGT konstigt och VÄLDIGT äckligt där i så det var inte ätbart. Varför inte bara låta det vara ris och kyckling?

Ikväll ska jag, gabbi, siren (den nya tjejen i laget) och jamaika (en volleyboll-tjej) till YMCA och bada! Ska bli superkul!:)

Imorgon ska jag jobba på volleyboll matchen kl 5.. annars vet jag inte. ska nog träna :)
Men men, nu ska jag göra något annat. puss o hej

p.s. LYCKA TILL PÅ SM I HELGEN BRUDAR!

känns väldigt konstigt att jag inte är med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0