physichals and practice

Hej hopp!
Kom nyss från middagen, mätt!

Klasserna idag har gått bra, anträngde mig ut i fingerspetsarna till att förså NÅGOT av personal trainer... gick helt okej. blev överlycklig när jag hörde latissimus dorsi, gluteus minimus, maximus, iliopsoas and so on... Nånting jga kände igen! wiiihooo... sen började vi snacka om någonting annat och jag var totalt lost!

I boken så ska de förklara det svåra orden, men jag tycker nästan att orden de förklarar med är svårare än själva ordet, men men! Fick tillbaka matteprovet också... fattade inte ens vad jag fick men jag tror inte att det gick så bra. fattade inget där heller så haha, det kommer väl. vi började iallafall med världens lättaste sak idag så det var skönt!

Förresten så funkar internet igen nu :D wiho, vet inte varför men det bara gjorde det så jag är tyst och glad.

Var på physichals på sjukhuset också, de kollade allt möjligt.. allt förutom möjligtvis synen var bra haha.. hade lite högt blodtryck men det är väl inte så farligt? bara liiiite! (mamma?? haha)

Sen kom vi tillbaka till hallen, spelade, sen hade vi möte, fick våra shooting shirts, riktigt snygga :D
Sen skjöt vi lite, åt och nu sitter jag här. Ska duscha snart, sen läsa igenom ett papper vi ska till imorgon. Sen ska jag nog städa lite haha.

En till lite rolig (och irriterande) sak är att jag och gabbi gick o köpte våra matteböcker nångång förra veckan, jag märkte till och med att de hade glömt ta betalt för min mattebok så tack sa jag och allt var som frid och fröjd med det.. har haft med dom till lektionerna och allt hela tiden och det var någon gång vi skulle göra en uppgift (vi har inte använt de annars) och då fattade vi typ ingenting.. det var ju som ingen uppgift. Men vi var tysta och jobbade vidare.. Sen skulle vi plugga lite här om dagen också men fattade verkligen noll, det står ju bara en massa siffror!! Amerikansk matte är verkligen bongo, tänkte vi.

Idag fann vi dock orsaken till dessa konstiga matteböcker. Högst upp på våran bok står det stort och tydligt "Student Solutions Manual", vilket vi hade missat.. vi hade alltså endast köpt facit till våra matteböcker! bingo!
Så nu måste vi köpa den riktiga boken och jag vet inte hur mycket den kostar och jag har inte så mycket kvar av mina 250 som vi fick på stipendium. men vi får se!

Nej nu ska jag lägga in lite fler bilder, hope you enjoy :) puss och kram!

Kommentarer
Postat av: eva lena

hahahah.....försökte ni räka tal från facit?? hahaha.

2009-09-11 @ 17:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0