nananNa

hello
sov 13 timmar inatt. trött? jag? vadå? nähedå

vaknade, åt brunch och sen skulle jag och gabbi gå till walmart. Men träffade Omar och Kade precis innan vi skulle gå och de skulle också dit med bil så vi åkte dit :) Köpte lite grejer men har märkt nu att jag glömde typ hälften av avd jag behövde, men ähhh!;) köpte en kastrull iaf så jag kan koka pasta :)

Nu ska vi snart äta middag och sen ska jag nog träna! Oerhört chill dag men så får det vara ibland :) behövs efter gårdagen haha. Eller hela den här veckan, har konstant vart igång, men det är kul :) Förhoppningsvis är man lite utvilad imorn då, ny vecka och nya tag ;)

Nu ska jag fixa mig lite inför middagen, jag är inte mycket att hurra för nu  haha.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0