my first rodeo!

Hej hopp, sitter här och käkar morötter (haha) på fredag kväll. Är dundertrött

Jag och Jordan for till Degan, tog ett bra tag men han stretchade och stoppade lite elektricitet-saker (vilket var väldigt skönt!) Kom tillbaka vid kvart över fem, ser då keidas sms att om vi ska med på rodeon så ska vi vara hos mandy och lea 5.40... och då skulle jag hinna äta, upp till rumet o byta om och så innan så det blev hets men I made it =)

Så vi åkte iväg på rodeo, fick en chock när jag kom dit! STACKARS DJUR!!!!
De välter ju getter, kossor, ja vad det nu var för djur. Och sen knyter de ihop benen på dom så jag trodde de dött. Djurplågeri tyckte jag men alla sa att det inte gjorde ont för djuren. NÄHÄ varför kallade dom på en vetrinär någon gång då????

Sen var det bull riding och sånt där också, ingenting för mig. Alla är liksom SUPERNÄRA att bli kickade av en tjur. trevligt? Mandy's pojkvän som är med i rodeolaget säger att det inte är något ovanligt direkt.

Så jag satt mest och fick hjärtattacker men annars var det kul, haha. Har tagit massa bilder, ska lägga in dem här :) Blev väldigt kallt dock så jag for hem innan det slutade, sen var jag otroligt trött också.... gick ju upp en aning tidigt imorse. Imorn blir det full rulle igen. 8-årskalas (måste köpa present först), sen ska vi sälja biljetter i rodeon och sen ska vi kanske äta middag hos våra host-parents :)

Nu ska jag lägga in lite bilder, puss och kram!

eller nä.... bilderna får vänta till senare!! ska till micki och pav ett tag nu. adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0